19.6 C
Gandia
Diumenge, 24 setembre, 2023

El Partit Popular presenta llista en tots els municipis de la Safor

– Dènou dels candidats són nous, en unes llistes que aspiren a governar a la comarca

– David Ronda: “No hem deixat cap poble arrere perquè l’energia del canvi es troba en tots els racons de la Safor”

El Partit Popular concorrerà en tots els municipis de la Safor el pròxim 28 de maig en les eleccions municipals. La formació ha presentat llista en els 31 municipis de la comarca, entre els quals repetiran dotze caps de llista, per dènou que ho faran per primera vegada.

“Presentem unes llistes molt treballades i renovades, que mesclen l’experiència i bona gestió, amb perfils nous procedents de la societat civil, els quals venen per portar la seua experiència professional a la política en els diferents municipis de la Safor”, ha indicat David Ronda, coordinador comarcal del Partit Popular a la Safor.

“Estem fent una campanya centrada en les persones, parlant amb els veïns de cada localitat, i exposant-los el nostre model de bona gestió perquè confien en el Partit Popular perquè a partir del 28 de maig el canvi arribe al màxim de pobles de la comarca”, ha afirmat Ronda

Les candidatures del Partit Popular a la Safor destaquen per la mescla de joventut amb experiència, ja que fins a quatre dels caps de llista són menors de 26 anys, i per la vinculació que tenen els seus candidats amb la cultura, les festes i les tradicions dels diferents municipis que conformen la comarca.

“Són candidatures on les sigles acompanyen, però les persones marquen la diferència, perquè hem format llistes que inclouen totes les sensibilitats i que lideren persones amb alt grau de coneixement de les necessitats del seu municipi”, ha conclòs Ronda.

Articles relacionats