El Partit Popular de Gandia ix en defensa d’un afiliat i enlletgeix a Jesús Ribes pel comunicat que reclama el tancament de les festes de vesprada de cap d’any

Comunicat del Partit Popular de Gandia:

Després del missatge difós en el dia de hui pel Director d’Infermeria de l’Hospital Comarcal Sant Francesc de Borja, Jesús Ribes, el Partit Popular de Gandia exigeix una rectificació pública i explicacions tant a la Direcció de l’Hospital Comarcal Sant Francesc de Borja com al Govern local.

Des del Partit Popular de Gandia considerem que

1. Si tan “extrema” i dramàtica és la situació d’infectats a Gandia d’acord amb les paraules de Jesús Ribes: per què no s’estan prenent mesures més contundents per a controlar la pandèmia? Ribes ocupa el càrrec sobre la base de la designació arbitrària de la mateixa direcció, per tant forma part de l’administració a la qual competeix prendre mesures més dures. Cal recordar que el mateix Ribes ha ocupat càrrecs rellevants de direcció política en el mateix partit que ara governa la Generalitat i el mateix Ajuntament (PSPV-PSOE).

2. Jesús Ribes, com a Director d’Infermeria de l’Hospital Comarcal, ataca de manera gratuïta i miserable a un negoci local que compleix de manera escrupolosa amb la normativa i directrius que la seua pròpia administració, autonòmica i local, han marcat. Qui autoritza a obrir al mateix sector hostaler i de restauració és la mateixa administració de la qual el senyor Ribes és càrrec destacat.

3. Jesús Ribes, com a Director d’Infermeria de l’Hospital Comarcal, va romandre callat quan el mateix personal sanitari al qual diu defensar es protegia amb bosses de plàstic, o quan des de la Conselleria s’amenaçava als treballadors que feren publica la falta d’equips de protecció individual que facilitava la Conselleria de Sanitat. En canvi ara exclama si “algú pot pressionar per a tancar tot” quan la seua administració és l’única competent per a fer-ho.

4. L’origen de les paraules del senyor Ribes només pot explicar-se des del sectarisme polític del tècnic posat a dit que ataca a un negoci sol perquè està regentat per un afiliat del Partit Popular.

Et Pot Interessar