El Gran Prix Internacional Femení “Ciutat de Gandia” comptarà amb alçadores d’Espanya, Grècia i Portugal

L’Atlètic Club Gandia d’Halterofília afronta el cap de setmana més esperat de la temporada amb la celebració del Gran Prix Femení que reunix a quasi cent atletes de catorze clubs, procedents de la Comunitat Valenciana, Aragó, Balears i Múrcia, a més de combinats d’alt nivell de Portugal i Grècia que, juntament amb les espanyoles, atorguen el caràcter internacional a l’esdeveniment.

Gandia Grand Prix femeni dHalterofilia

Es tracta de la competició més important que organitza el club que presidix Maria Dolores Martínez i que reunix algunes de les millors atletes d’aquests països en una cita que es consolida any a any.

La competició es desenrotlla entre la vesprada del divendres, 4 d’octubre, i tota la jornada del dissabte i s’espera un alt nivell concorde a l’esforç organitzatiu del club.

Articles relacionats