El Gloriamar Vòlei Piles es corona campió d’hivern amb una victòria de prestigi a Finestrat

– L’equip piler tanca l’any i la primera volta de la lliga al capdamunt de la classificació després d’imposar-se 0-3 en un duel directe pel lideratge.

El Gloriamar Vòlei Piles no podria haver tancat l’any de millor manera. En l’últim partit de la primera volta, el conjunt piler va visitar la pista del CV Finestrat en un duel d’alt voltatge on es decidia el lideratge de la categoria. Els dos primers classificats de la lliga es veien les cares en un partit que va complir amb totes les expectatives.

Màxima igualtat resolta amb ofici

Tot i el resultat final de 0-3, el partit va ser una batalla constant. L’equilibri en el joc i en el marcador va ser la tònica dominant durant tot l’enfrontament, amb punts llargs, jugades molt treballades i una emoció que va mantindre el públic en tensió.

La clau del triomf va estar en la maduresa de l’equip de Piles en els moments decisius. En els compassos finals de cada set, el Gloriamar va saber mantindre el pols i imposar el seu joc per a tancar els parcials a favor seu:

Primer set: 22-25

Segon set: 25-27 (el més ajustat de la jornada)

Tercer set: 21-25

Líders en solitari

Amb aquest resultat, el Gloriamar Vòlei Piles es proclama oficialment campió d’hivern. L’equip finalitza aquesta primera fase de la competició en primera posició, situant-se per davant de rivals directes de gran nivell com el mateix CV Finestrat, el CV La Nucia i el CV Altea.

Aquesta victòria no només suposa tres punts d’or, sinó que referma les aspiracions de l’equip piler de cara a la segona part de la temporada, demostrant que és el conjunt a batre en la lliga.

Articles relacionats