.
– La ciutat viu un dels matins més emotius de la seua Setmana Santa, Festa d’Interés Turístic Nacional, amb el Via Crucis Penitencial i l’Encontre a les Escoles Pies.
GANDIA, 4 de març de 2026
La Setmana Santa de Gandia, reconeguda des de 2019 com a Festa d’Interés Turístic Nacional, continua desplegant el seu programa d’actes amb una participació massiva. En el marc d’una intensa jornada de Divendres Sant, la ciutat s’ha despertat amb el ressò de les tamborades i el recolliment propi del Via Crucis Penitencial.
Un moment per a la devoció
Des de primera hora del matí, la imatgeria religiosa ha pres els carrers del centre històric.

L’Encontre: Cor de la celebració
Centenars de veïns i turistes s’han aplegat per presenciar l’encontre entre les imatges de Jesús Natzaré i la Mare de Déu dels Dolors.

L’afluència de públic durant aquests dies confirma l’atractiu de Gandia no sols com a destinació de sol i platja, sinó com un referent cultural i religiós que sap mantindre vives les seues arrels i el seu patrimoni artístic.
Fotografia Natxo Francés


