El Consell dels Joves de Gandia llança un nou curs de monitor/a de menjador escolar

 

El Consell dels Joves de Gandia obri la inscripció per al seu nou curs de monitor/a de menjador escolar, que començarà este dissabte 22 de març i es durà a terme durant els dissabtes de 9.30 a 14.30 h, fins al 17 de maig de 2025. Este curs, dirigit a joves que desitgen formar-se en l’àmbit de l’educació i la cura infantil, s’impartirà en les instal·lacions del Consell dels Joves de Gandia, situades en Alqueria Laborde (Antiga TV de Gandia).

Consell del Joves curs monitor

El curs té un preu de 65 € i inclourà formació teòrica i pràctica sobre la gestió del menjador escolar, l’acompanyament als xiquets i xiquetes i la creació de dinàmiques educatives. La formació està dissenyada per a oferir als i les participants les ferramentes necessàries per a treballar en menjadors escolars, millorant la qualitat de la seua intervenció educativa i social en este entorn.

La inscripció està oberta a totes les persones interessades i podrà realitzar-se de manera en línia, tant a través de correu electrònic com mitjançant este enllaç (https://www.acentoescuelaanimadores.com/curso-monitor-comedor-escolar-gandia).

Este curs és una excel·lent oportunitat per als qui desitgen adquirir noves competències en l’àmbit educatiu i tindre la possibilitat de formar part de l’equip de monitors de menjador. A més, esta es convertix en una manera de l’aposta del Consell per la formació i la capacitació de les persones joves, contribuint al seu desenrotllament professional i social.

Per a més informació o per a realitzar la inscripció, les persones interessades poden posar-se en contacte amb el Consell dels Joves de Gandia.

Articles relacionats