23.2 C
Gandia
Dijous, 8 juny, 2023

El Club Voleibol Gandia Globalwyp torna de Lugo amb un bagatge molt positiu

– El conjunt gandià va acabar jugant per la part baixa del quadre però les seues jugadores van sumar una experiència inoblidable amb quatre victories i tres derrotes

L’equip infantil femení Globalwyp Gandia, integrat per Martina i Joaquina Ponzinibbio,  Martina SayasEsther EsparzaAlison QuintínCamila Belaunzarán, Olga Jaén, Candela García i Diana Morcuende al costat del seu  entrenador Bruno Pisciottano i l’ajudant Andrea Belaunzarán, ja estan de tornada a Gandia després d’una intensa setmana a Lugo on han disputat el Campionat d’Espanya.

En la primera ronda, en el grup A, l’equip va acusar l’absència de la jugadora Eivile Jakubonyte, un dels pilars de l’equip, que no va poder anar al Campionat, i van acabar perdent enfront de l’equip murcià de Santomera. En el segon partit, es van imposar contundentment a La Rioja Haro però després els esperava un gran rival, l’Arenal de Lugo, amfitrió del campionat. En un èpic partit, les jugadores del CV Gandia van remuntar un 0-2, però van caure en el cinqué set per 13-15 en un pavelló replet de l’afició local.

Després de donar-ho tot en aquest partit, l’endemà van acusar la frustració i el cansament mental, cedint un partit que podia haver-se guanyat enfront de l’equip canari de Claret. A partir d’ací, van tancar la seua participació amb tres contundents victòries enfront de Llicenciats Reunits de Càceres, Iniesta de Conca i Xàtiva.

Una gran aventura per a aquestes jugadores que tornen a casa molt unides i orgulloses d’haver-ho donat tot. A més, a quatre d’elles els espera en dues setmanes el Campionat d’Espanya cadet. Esther Esparza, Martina Sayas, Martina Ponzibbio i Camila Belaunzarán repetiran amb les majors.

El club ha agraït l’ajuda de patrocinadors i de les famílies de les jugadores, pares i en general a tota l’afició del Club Voleibol Gandia que va seguir en directe tots els partits fent costat a les jugadores a distància. A més, des de l’entitat gandiana recorden que continuen necessitant el suport d’empreses i particulars per a poder afrontar les despeses que genera aquest moment històric en l’àmbit esportiu, en haver aconseguit col·locar a tres dels seus equips en els Campionats d’Espanya.

Articles relacionats