ElChef Amadeo de Billar va guanyar dissabte al CB Baeza. El Amadeo Gandia es desplaçava a terres andaluses per a disputar la jornada 11 de la Lliga Nacional de Clubs de Billar, enfrontant-se aun rival a priori assequible atesa la classificació general. Victòria treballada del Gandia davant un Baeza que va tindre alguna opció d’empatar.
Victòria mínima per 3 a 5, els gandians sumen 2 punts de matx i 5 parcials amb una mitjana d’equip molt per davall de les possibilitats del potencial d’aquest equip amb 0,766. Una altra victòria gandiana, que compta els seus partits per victòries, ja en van 11 consecutives.
La novetat era el debut del jugador d’Onil, subcampió d’Espanya sub-17 i Sub-21, Luis Mira, que debutava en la lliga nacional amb el Chef Amadeo Gandia, i no va poder fer-ho de millor forma que amb una victòria que a més va ser important per a a el victòria final de l’equip.
Així, victòria còmoda per al d’Onil Luis Mira i victòria treballada per a Jesús Rico, que va haver de remuntar en un partit que se li va posar costera amunt, el de Puçol Francisco Gomariz va aconseguir un empat en el seu enfrontament que va valdre per a la victòria final de l’equip. Paco Estruc no va trobar la seua millor versió i va perdre el seu enfrontament particular.
Chef Amadeo aconsegueix, amb aquesta nova victòria situar-se, de forma matemàtica, com a campió del Grup A, quan queden encara 3 jornades de lliga per a disputar.
Així el Gandia va cobrint els seus objectius: després de la classificació matemàtica per a Fase Ascens de la jornada passada, se suma aquesta setmana ser Campió de grup, també de forma matemàtica. Cal recordar que la Fase d’Ascens a Divisió d’Honor Nacional se celebra a Gandia al pròxim mes de maig.
En la resta del grup, victòria de València i Alacant, situant al València (2°) a 7 punts i a l’Alacant (3°) a 10 punts, quan queden 6 punts a disputar, 3 partits, per a acabar la lliga regular.
Després d’aquestes 11 jornades el Gandia segueix en el més alt de la classificació del Grup A.
CLAS |
EQUIP |
JUGATS |
GUANYATS |
EMPATATS |
PERDUTS |
PUNTS |
PARCIALS |
1 |
CHEF AMADEO GANDIA |
11 |
10 |
0 |
0 |
22 |
65 |
2 |
B.C. VALENCIA |
11 |
6 |
3 |
2 |
15 |
63 |
3 |
ALICANTE, B.C. |
11 |
4 |
4 |
3 |
12 |
48 |
4 |
C.B. MURCIA |
11 |
3 |
5 |
3 |
11 |
45 |
5 |
C.B. BAEZA |
11 |
4 |
1 |
6 |
9 |
34 |
6 |
C.B. C. AYAMONTE |
11 |
2 |
4 |
5 |
8 |
35 |
7 |
C.B. ALCANTARILLA |
11 |
1 |
4 |
6 |
6 |
34 |
8 |
C.B. MARACENA (GR) |
11 |
1 |
3 |
7 |
5 |
28 |
El pròxim enfrontament del Chef Amadeo Gandia serà el dia 16 de març, quan l’equip jugarà a casa davant CB Maracena de Granada.
A la imatge, d’esquerra a dreta: Jesús Rico, Francisco Gomariz, Luis Mira i Paco Estruch.