.
– Club de Córrer El Garbí va tornar a demostrar el seu potencial competitiu el passat cap de setmana durant el Campionat Autonòmic Absolut Short Track, celebrat a València.
L’expedició de l’entitat de la Safor va quallar una actuació notable, destacant especialment en les disciplines de llançament, on es van recollir diversos llocs de podi.
Domini en el llançament de pes
El protagonisme de la jornada va recaure en la prova de pes. En categoria femenina, Judit Prats es va coronar com a campiona autonòmica amb un llançament de 13,94 metres, una marca que la referma com una de les grans especialistes del panorama valencià.
Per la seua banda, el concurs masculí va estar marcat per una alta representació del club:
– Carlos Cano va pujar al tercer graó del podi amb una gran marca de 15,64 m, adjudicant-se la medalla de bronze.
– Kim López va obtindre la 5a posició (14,31 m), seguit de prop per Rubén Mayor, qui va finalitzar 6é amb un millor intent de 13,56 m.
Velocitat i salts
Més enllà dels cercles de llançament, el Garbí va estar present en les proves de velocitat i salts de la pista central:
En el fossat de llargària, Gorka Belda va finalitzar en 8a posició amb un millor salt de 6,62 m.
En els 60 metres llisos, Diego Pinto va demostrar la seua explosivitat aturant el cronòmetre en 7,13 segons, obtenint l’11é lloc en una de les proves més disputades del campionat.
Finalment, cal destacar la participació d’Anhara Ortega en la disciplina de pes, sumant experiència competitiva en esta cita de màxim nivell autonòmic. Amb estos resultats, el CC El Garbí referma el seu bon estat de forma de cara als pròxims compromisos de la temporada de pista coberta.


