El candidat de Ciudadanos a l’alcaldia del Real dimiteix decebut amb la direcció

Iván Lütolf Castelló, candidat de Ciudadanos a l’alcaldia del Real de Gandia, ha presentat la seua dimissió irrevocable i la renúncia a presentar-se en les eleccions municipals, en sentir-se “profundament decebut amb la gestió que s’està realitzant, tant des de la Direcció Provincial com Nacional, respecte a les candidatures”.
“Em vaig afiliar a Ciutadans perquè tenia el complet convenciment que era un partit polític diferent, nou, en el qual s’anava a valorar la dedicació, l’esforç, la fidelitat, les propostes, el mèrit… res més lluny de la realitat”, afirma en el seu escrit de renúncia.
El candidat denuncia que en moltes poblacions, en contra del criteri de les bases, s’han triat arbitràriament candidats, i com a exemple “més il·lustratiu”, es remet al de Gandia on el portaveu municipal, Ciro Palmer, ara apartat com a candidat, “ha consensuat amb la direcció totes i cadascuna de les decisions que calia prendre durant la legislatura, ha mostrat una fidelitat inusitada al partit; ha hagut de patir assetjament, ha hagut d’anar escortat per la Policia, han amenaçat greument la integritat de les seues filles, etc, i tot aquest sacrifici per defensar les decisions imposades des de la direcció”
Segons Lütolf, “les recents enquestes pronosticaven que Cs Gandia anava a aconseguir bons resultats i la direcció provincial i/o nacional ha cregut més convenient apostar per la figura de Pascal Renolt, sense cap bagatge polític ni mèrit destacable que poguera millorar l’aconseguit per Ciro Palmer”.
En definitiva, afig, “els afiliats de base, i de poblacions xicotetes, només tenim dret a pagar la quota mensual i tampoc podem manifestar les nostres discrepàncies… sens dubte una actitud autoritària, sectària, anacrònica”.
A la direcció comarcal i provincial atribueix “les traves quant a poder defensar una candidatura dignament: no es tenen en compte les propostes per al Programa Electoral, després de molts mesos sol·licitant-lo no s’han creat encara els perfils socials en Facebook o Twitter, a escasses hores que comencen les campanyes nacional i autonòmiques no es coneixen quines són les accions a realitzar, etc. Hi ha un absolut obscurantisme”.
Conclour el seu escrit assenyalant que “després de comprometre’m, per convenciment, al fet que una altra manera de fer política era possible i de crear el partit en una població xicoteta com l’el Real de Gandia, amb poc més de 2.000 habitants (amb les múltiples dificultats que això implica) i tot per vocació, no trobe arguments justificables per a tot el que està passant i em veig en l’obligació, moral i ètica de dimitir com a Candidat de Ciutadans a l’Alcaldia de l’el Real de Gandia. A més, amb la sensació d’haver-me equivocat profundament, de sentir-me enganyat i decebut”.

Articles relacionats