–
- Les activitats programades comencen divendres amb jocs infantils i dissabte la “2a Dansà Valenciana al Jardinet” seguida del tradicional sopar amb música en directe.
L’Associació de Veïns del barri de Corea tenen els dies 20 i 21 de juny la seua festa gran amb la celebració de la trenta-tresena edició. Enguany comptarà amb la col·laboració de la Junta de Districte i el Centre de Convivència Municipal de Corea, la Falla Sagrada Familia “Corea”, el grup de danses La Delicà de Gandia i la implicació dels comerciants del barri.
Començaran les activitats, per als més menuts, el divendres de 17 a 20 hores i el dissabte de 10 a 13 hores, quan podran gaudir dels jocs infantils que es faran a la Plaça del Jardinet, davant del Col·legi Cervantes. Per a tots els públics, el dissabte a partir de les 20 hores, també al mateix lloc, però al primer tram de la plaça, la “2a Dansà Valenciana al Jardinet” que comptarà amb més de 25 balladors/es i músics del grup de danses La Delicà de Gandia.
El dissabte, ja a la nit, a partir de les 21:30 hores, al carrer Tossal serà l’acte més nombrós amb el sopar veïnal d’entrepà, que enguany tindrà la col·laboració en el muntatge de la Falla Sagrada Familia “Corea”. Després de l’acte de benvinguda del President de l’Associació de Veïns Alfonso Rufat Moragues, començarà el ball amb l’actuació en directe de duo Jaume Costa i Coral.
Cal recordar que els associats no pagaran tiquet i la resta de veïns o amics que vulguen acompanyar-nos paguen 6 € que inclou despesa de taula i beguda, a més, de la participació en el sorteig de regals. Els tiquets es poden aconseguir al Centre Social de Corea en horari de 09:30 a 14 hores i de 16:30 a 19 hores, excepte divendres de vesprada.
Des de l’Associació de Veïns conviden a participar a veïns i forasters en totes les activitats que s’han preparat perquè s’ho passen bé i agraixen un any més al teixit associatiu del barri que acompanyen les accions que es realitzen al llarg de l’any.




