.
– La recomanació mèdica d’evacuar el pacient en posició horitzontal ha obligat a un aparatós operatiu al carrer Sant Vicent per a poder traure’l de l’habitatge de manera segura.
Gandia | Redacció, 14 d’octubre de 2026 | 15:15 h
Gran expectació aquest migdia al centre de la ciutat. Un efectiu desplegament del Consorci Provincial de Bombers de València ha tingut lloc al carrer Sant Vicent de Gandia per a dur a terme el rescat i evacuar d’urgència una persona malalta des del seu domicili.
L’actuació s’ha activat després que el personal mèdic desplaçat a l’habitatge determinarà que, a causa del seu estat de salut, el pacient havia de ser traslladat obligatòriament en posició horitzontal i amb la màxima immobilització possible. Les dures condicions dels accessos interiors de l’immoble han impedit fer la baixada per les escales de l’edifici.
Davant d’aquesta situació, els bombers han fet ús d’un vehicle autoescala especialitzat, adaptant la cistella per a efectuar una evacuació exterior per la façana. Després d’assegurar la zona, amb la col·laboració de la Policia Local i realitzar la maniobra amb màxima precisió, la persona ha pogut ser baixada fins al carrer, on l’esperava una unitat sanitària per a efectuar el trasllat immediat a l’hospital.


