Tres atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van estar presents el cap de setmana al XLI Campionat d’Espanya U18 en Pista Coberta, que es va disputar a Antequera (Màlaga). Es tracta de Josuer Armando Rosero, qui va córrer els 400 metres; Jorge Boscà, qui va participar en els 200; i María Pérez, qui va competir en salt amb perxa.
Josuer Armando, juvenil de primer any, anava a Antequera amb la huitena millor marca i va arribar fins a les semifinals, on va fer un crono de 51.36, el segon millor de la seua sèrie, però insuficient per a passar a la final.
Jorge Boscà, un altre juvenil de primer any, va quedar eliminat en primera ronda en ser tercer en la seua sèrie amb una marca de 23.24, i María Pérez va quedar eliminada en no superar el tall dels 3.31 m, mentre que amb un salt de 3.16 m aconseguia el desè lloc. Els tres atletes ja tenen la mínima per a participar als nacionals a l’aire lliure que es disputaran a finals de juny a Gijón.


