Decathlon inaugura a Gandia una tenda de més de tres mil metres quadrats

IMG 20170323 WA0011
L’alcaldessa i la directora de la tenda, a la dreta, tallen la cinta amb els responsables de zona de Decathlon.

El Centre Comercial MYO de Gandia té un nou veí al carrer Exportació 37, locals 6,7, 8 i 8B, on este dijous ha inaugurat Decathlon una tenda de més de tres mil metres quadrats.
L’acte inaugural ha sigut presidit per l’alcaldessa, Diana Morant, qui ha estat acompanyada per Naxto Costa, director general de Comerç i Consum de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana.
Per part de Decathlon Espanya, han participat Borja Sánchez, director zona de Decathlon Espanya; Ana Aguiló, directora regional i Ana Saura, directora de la tenda Decathlon Gandia.
El nou centre compta amb una superfície total de 3.038 m2 , dels quals 2.693 estan dedicats íntegrament a l’exposició i venda de material esportiu de més de 110 disciplines esportives.
Aquesta obertura suposa la creació de 40 nous llocs de treballs directes i locals. Decathlon Gandia mantindrà obertes les seues portes de dilluns a dissabte de 9h00 a 22h00. L’exterior compta a més amb més de 700 places d’aparcament gratuïtes compartides amb la resta d’operadors.
Els clients de Decathlon Gandia disposaran d’amplis serveis, entre els quals destaquen el servei Clic@&Recoge i el Proyecto Plus, serveis amb els quals el client tindrà disponible tota l’oferta de productes i serveis de www.decathlon.es, i la possibilitat d’arreplegar-los en la mateixa tenda o en el seu domicili. A més, cal destacar un servei tècnic post venda per a la reparació i/o manteniment del material esportiu, i pròximament Decathlon Gandia també inclourà un recinte de cartutxeria.

L’alcaldessa, Diana Morant, ha dit que l’obertura “suposarà una important dinamització en aquesta zona i generarà noves oportunitats laborals. Una vegada més, la iniciativa privada ha apostat per nosaltres. La nostra ciutat torna a generar confiança.   Els governs hem de donar suport a les empreses, i hem de ser còmplices de les iniciatives que arriben a la ciutat i que ens aporten bons resultats. Les empreses creen economia, però les administracions hem de desenvolupar un paper actiu, perquè l’economia continue pel bon camí.Els industrials i les administracions hem d’anar de la mà, per reactivar la recuperació econòmica. I això és el que estem fent”.
Per la seua part, Ana Saura, directora de Decathlon Gandia, ha apuntat que “teníem moltes ganes d’arribar a Gandia, una ciutat apassionada per l’esport i ara ho hem fet realitat. L’objectiu de Decathlon Gandia és acostar l’esport a la majoria de les persones. El nostre equip està format per esportistes vitals i responsables amb una clara orientació a la satisfacció dels nostres clients. Un equip sempre disposat a assessorar-los perquè trien els productes més concordes a la seua pràctica esportiva i nivell, mostrant-los al mateix temps la innovació de tots els nostres productes. Esperem que en Decathlon Gandia visquen una experiència única i descobrisquen noves disciplines esportives”.
Amb aquesta obertura, Decathlon suman ja 15 tendes a la Comunitat Valenciana i 151 a Espanya.

Articles relacionats