16.9 C
Gandia
Dimarts, 30 maig, 2023

Creu Roja prestarà el servei de salvament i socorrisme en les platges de Tavernes de la Valldigna

Aquesta setmana s’ha formalitzat el contracte per tal de poder prestar el servei amb la firma del mateix entre l’alcalde del municipi, Sergi González, acompanyat per la regidora de Serveis Públics, Noèlia Alberola, i representants de Creu Roja Tavernes i València.

El servei prestat per Creu Roja començarà a partir del primer cap de setmana de juny i s’allargarà fins al 30 de setembre, i el contracte ascendeix a una inversió de 340.718,27 euros. L’horari del servei és el següent:

– Temporada baixa (caps de setmana de la 1a quinzena de juny): d’11 a 18 hores

– Temporada mitjana (2a quinzena de juny i tot el mes de setembre): d’11 a 18 hores

– Temporada alta (mesos de juliol i agost): de 10.30 a 19.30 hores

Es mantindran les postes i torres de vigilància en els llocs habituals i també les dos platges accessibles o zones de bany adaptat amb atenció personalitzada i qualificada.

La Regidoria de Serveis Públics i Creu Roja informen que pròximament s’obrirà una borsa de contractació perquè tots els veïns i veïnes de Tavernes amb la titulació corresponent puguen optar als diferents llocs de treball oferits. La plantilla estarà composta per un coordinador i patró d’embarcació, i diferents TES, socorristes i auxiliars de bany adaptat.

La regidora de Serveis Públics, Noèlia Alberola, destaca que “estem molt contents d’haver signat el contracte amb Creu Roja perquè treballar amb ells és sinònim d’èxit i d’oferir un bon servei a la ciutadania. La seua professionalitat garantirà un servei de qualitat en la vigilància de les platges, la coordinació diària i una adequada atenció als usuaris de les platges accessibles”.

Articles relacionats