–
Dissabte que ve 18 d’octubre a les 19.00, se celebrarà en el Teatre Serrano de Gandia, un concert de bandes, amb motiu de la pròxima Jura de Bandera per a personal civil, que es realitzarà el pròxim dia 15 de novembre de 2025.
Organitzat per la Comandància Militar de València i Castelló en col·laboració amb l’Ajuntament de Gandia, este acte oferirà la possibilitat de gaudir de la Unitat de Música de la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat (CGTAD) dirigida pel comandant músic director Armant Bernabéu Lorenzo, que obrirà el concert en tractar-se de la banda convidada.
A continuació, actuarà la banda de la Unió Artístic Musical Sant Francesc de Borja de Gandia, sota la batuta del seu director Vicent Mengual Caudelí. L’actuació conjunta de les dos bandes participants posarà el punt final a esta jornada.
Este és un esdeveniment molt especial per a Gandia, amb la visita amb caràcter extraordinari, de la Unitat Música del CGTAD de València, quin, si bé desenrotlla la seua activitat principal dins de la comesa específica castrense, participa en nombroses audicions simfòniques i la labor musical de les quals ha sigut ressaltada per la crítica especialitzada fins al punt d’haver sigut elevada a la categoria d’“Insigne” per la Molt Il·lustre Acadèmia de la Música Valenciana.
Els interessats a assistir podran fer-ho de manera gratuïta fins a completar l’aforament.



