Guardamar de la Safor celebrarà de nou el tradicional Concert d’Estiu, aquest serà a càrrec de la Banda de Música de l’Associació Musical de Guardamar de la Safor dirigida per José Luis Carreres Belda.
El concert tindrà lloc al Parc de Les Moreres de la Platja de Guardamar de la Safor el dia 8 d’agost a les 22:00 h.
El concert estarà compost per un seguit d’interpretacions d’una variada mena d’estils musicals, que faran, de segur, que el públic gaudirà d’allò més bé.
Comptarà amb la participació especial de: “Tresors” amb Mavi lorente i Federico Rizzo, Jaume Alemany, Masahiro Aramaki i Miriam Gonzalez.
El president de l’Associació Musical de Guardamar de la Safor h manifestat que “per a nosaltres la realització del concert d’Estiu és un clàssic de les activitats de la Banda de Música però sempre compta amb una especial preparació perquè tots els que acudisquen, veïns i veïnes del poble com a visitants vacacionals, puguen gaudir de la música amb total seguretat”.
L’entrada serà gratuïta amb el compliment dels protocols Covid19 vigents en el moment del concert