Comunicat oficial del Real Club Nàutic de Gandia

El Real Club Nàutic de Gandia, davant la publicació en el periòdic Levante-EMV d’un article en el qual es realitzen una sèrie d’afirmacions sobre la situació de les obres, ha realitzat el següent comunicat:

COMUNICAT OFICIAL RCNG

El RCNG tal com es va afirmar el novembre passat, ha estat treballant amb diverses entitats financeres per a l’obtenció del finançament necessari per a dur a terme les obres de remodelació de les seues instal·lacions. Des de llavors han sigut diverses entitats les que han donat llum verda a aquest finançament, prova d’això és que aquesta mateixa setmana s’està realitzant la taxació de la concessió com tramite previ a la formalització del préstec bancari.

D’altra banda, les obres es van iniciar dins del termini i en la forma escaient el mes de setembre passat realitzant-se treballs de desallotjament, i desmantellament de l’actual edifici com a pas previ a la seua demolició. Sorprén l’afirmació del citat mitjà de comunicació respecte a un hipotètic incompliment en la data de finalització de les obres, més encara, quan imaginem es desconeixen els terminis d’execució d’obra amb els quals treballa el club.

De totes aquestes qüestions el Club ha informat degudament l’Autoritat Portuària de València i paral·lelament a l’Ajuntament de Gandia donada la importància que té aquest projecte per a la ciutat.

En l’article es fa referència a una sèrie de socis que van sol·licitar informació a la Junta Directiva. Respecte a aquest tema, cal informar que 9 socis van presentar 5 escrits diferents en menys de 20 dies sol·licitant informació detallada relativa a multitud de temes de la gestió diària del club. Es va realitzar l’oportuna contestació a aquests socis sobre la base dels estatuts que regeixen la nostra entitat i paral·lelament es va remetre el passat 25 de novembre un informe de gestió a tots els socis tractant els principals assumptes que esdevenen a la nostra institució.

Aquesta Junta Directiva es compromet, tan prompte es vaja a procedir a l’enderrocament de l’actual edifici a informar dins del termini i en la forma escaient els seus socis.

Et Pot Interessar