La casa valenciana més cara està a Dénia i costa 9’5 milions

58

Una casa de la ciutat de Dénia, a la Marina Alta, de 1.600 metres quadrats i que val 9,5 milions d’euros és la més cara de la Comunitat Valenciana, segons el rànquing dels habitatges més exclusius d’Espanya elaborat pel portal immobiliari idealista.
El primer lloc en tot el país l’ocupa una mansió d’estil italià situada en la badia d’Alcúdia (Mallorca) i està valorada en 57,5 milions d’euros. Compta amb un total de vuit habitacions repartides entre més de 3.500 metres quadrats i la seua hipoteca ix per 147.539 euros al mes.
El segon habitatge més exclusiu del país és un xalet d’alt luxe a Marbella, dividit en una casa principal amb 10 dormitoris, una casa de convidats amb altres set dormitoris i un segon espai per a convidats d’altres quatre dormitoris. En total, 4.000 metres quadrats que tenen un preu de 27 milions d’euros.
A continuació se situa una masia tradicional a Puigpunyent (Mallorca). Es tracta d’un edifici del segle XVII en “perfecte” estat de conservació. Disposa de 3.000 metres quadrats i 10 habitacions, amb un preu de 26,5 milions d’euros.
El quart habitatge més exclusiva també se situa a Mallorca. Es tracta de la finca Sa Muntanya, en Port d’Andratx, localitzada en un entorn privilegiat envoltada de palmeres i amb el seu propi heliport. Situada en una parcel·la de 100.000 metres quadrats i amb 1.294 metres quadrats d’habitatge que alberga vuit habitacions, els seus propietaris la comercialitzen per 24,5 milions d’euros.
La cinquena casa més exclusiva és Vila a Marbella. Disposa de 2.644 metres quadrats d’habitatge en una finca de 17.000 metres quadrats, amb set dormitoris, bany turc i teatre, valorada en 24 milions d’euros.
De fet, del ‘top 10’ d’habitatges més exclusius d’Espanya, quatre es localitzen en l’illa de Mallorca i altres quatre en el municipi malagueny de Marbella.
El ‘top 10’ el completen un altre habitatge a Marbella de 2.200 metres quadrats per 19,87 milions d’euros; una altra a Tiana (Barcelona) de 700 metres quadrats per 19,8 milions d’euros; de nou un habitatge de Marbella, de 1.162 metres quadrats per 17 milions d’euros; una altra a Andratx (Mallorca) de 1.200 metres quadrats per 17 milions d’euros i una altre localitzat a Madrid, de 2.900 metres quadrats, també per un import de 17 milions d’euros.

Articles relacionats