La Comissió de Cooperació del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, integrada per estudiants, professorat i personal d’administració i serveis, organitza diversos Tallers de Voluntariat Ambiental, dijous 23 de novembre, de 12.30h a 14.00h.
Els tallers estan coordinats per estudiants de 4t del Grau en Ciències Ambientals i la inscripció, gratuïta, pot fer-se en el correu electrònic blamarbo@epsg.upv.es o en les oficines de Delegació de l’Alumnes del Campus.
Els tallers són els següents:
CONEIX LA MARJAL DE GANDIA
Coneix, a través d’un recorregut interactiu, la Marjal, la seua història i la seva problemàtica. Aprèn sobre la seva flora, fauna i els processos que en ella ocorren.
LA TEUA PRIMERA VEGADA… AMB PRODUCTES NATURALS
Ruta per la micro-reserva de l’EPSG per tal de conéixer plantes medicinals i aromàtiques i elaborar amb elles productes cosmètics naturals o infusions.
LA PETJADA DELS ALIMENTS
Vols saber realment d’on ve el que mengem? Quant ens costa? I al medi ambient? Apunta’t i descobreix-ho!
EMMARCA EL TEU ENTORN
Recrea, a través de fotografies, problemàtiques socials, culturals i ambientals del teu entorn.
CONSTRUÏM LLARS PER A AUS… REUTILITZANT!
Reparem l’hàbitat destruït: podem reduir la pèrdua de biodiversitat produïda pel consum desmesurat de plàstics creant llars per a ocells amb materials reciclats.
ACABEM AMB LES “SÈQUIES-ESCOMBRARIES”
Millorem el nostre entorn universitari i natural: voluntariat ambiental per a la neteja de les sèquies. Coneixerem la importància que representa el seu manteniment.
SISTEMA DE GESTIÓ AMBIENTAL, EINA PER A UNA UNIVERSITAT DE QUALITAT
Coneix el sistema de gestió ambiental de la universitat i realitza xicotetes accions que ajuden a millorar la seva qualitat.


