CADA DIA ES ROBEN DOTZE COTXES A LA COMUNITAT VALENCIANA

El comparador d’assegurances ha realitzat una anàlisi de les diferents pòlisses d’automòbil, la seua penetració a Espanya, així com les preferències dels usuaris respecte al mateix.

 

En l’àmbit nacional es va produir un decreixement del 9,4% en el nombre de robatoris de vehicles, La Comunitat Valenciana també va registrar un decreixement, del 6%. Els propietaris de vehicles, i especialment els de cotxes nous, temorosos davant aquestes estadístiques, intenten protegir bé els seus béns.

Els propietaris de vehicles nous solen decantar-se en molta major mesura per cobertures a Tot Risc respecte a cobertures de Tercers (Bàsic i/o Ampliat). Així, el 86,2% es decanten per cobertures a Tot Risc, enfront del 13,8% que trien Tercers. De fet, quasi el 50% (49,6%) dels propietaris de cotxes nous trien el segur a Tot Risc sense franquícia per al seu cotxe nou. El 36,6% es decanta no obstant açò per Tot Risc amb franquícia. Les cobertures de Tercers es trien en un percentatge molt inferior, el 10% tria la cobertura de Tercers Ampliat i únicament el 3,8% es decanten per Tercers Bàsic.

Articles relacionats