Ahir el C.F. Gandia va disputar a Alcoi el partit de lliga corresponent a la sèptima jornada del grup 6é de la primera regional davant l’equip entre els equips Esides Caramanchel C.E. amb el resultat final d’empat a un gol.
Semblava que anara a ser un partit fàcil per al C.F. Gandia quan al cap de 5 minuts s’avança en el marcador amb un gol del golejador Ximo. Res més lluny de la realitat, ja que el partit es va posar molt difícil per a l’equip de Gandia. L’equip local, amb molta joventut i gran fortalesa física, i duresa davant la permissivitat de l’àrbitre i una gran intensitat i velocitat, la qual cosa va fer que el partit estiguera molt igualat en tot moment, sobretot en la segona part, ja que el Caramanchel empata el partit a pocs minuts abans del descans, que ja seria el resultat final del partit.
Bon resultat per al C.F. Gandia una vegada vista el transcurs del partit, aquest resultat permet a l’equip gandià continuar invictes i mantenir una bona posició en la taula classificatòria. L’equip va estar acompanyat per la Gandiblues, que una vegada més, va estar animant i donant força a l’equip en tot moment.


