Bona acollida de les activitats programades amb motiu del Dia de la Biblioteca

– La biblioteca central va acollir les primeres activitats que ha programat l’Ajuntament de Gandia amb motiu del Dia de la Biblioteca.

La primera d’elles va ser la inauguració de l’exposició fotogràfica “Requadres-interferències” de José Plaza. La mostra romandrà a la primera planta de la biblioteca central fins al pròxim 30 de novembre i podrà ser visitada en horari de dilluns a divendres de 10 a 21 hores i dissabtes de 10 a 13.30 hores.

La segona activitat va ser celebració del Dia de les Escriptores. Aquesta iniciativa va consistir en una lectura de fragments d’escriptores sota el lema “L’esforç quotidià de les dones”.

Totes dues actes van comptar amb la presència del regidor delegat de l’IMABJose Manuel Prieto i Juana Navarro, regidora delegada d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives.

Dins de la programació prevista, per a aquesta vesprada està programat un contacontes, així com la inauguració de la restauració i nova imatge de l’Escultura del Tirant i la presentació del llibre “Sempre és tard” de Maria Josep Escrivà.

Fotografia Àlex Oltra

Articles relacionats