– L’Ajuntament emetrà un total de 600 bons de consum de 20 €, el que suposarà una injecció a l’economia local de 12.000 €.
Amb motiu de la celebració, el pròxim 25 d’octubre, del dia mundial del Comerç, l’Ajuntament de Beniarjó posa en marxa la II edició dels bons de comerç. Aquesta iniciativa, que ja va obtindre una gran acollida en la primera edició celebrada l’any passat, busca incentivar les compres en el sector del xicotet comerç del municipi. Per això, el govern municipal ha acordat duplicar la dotació econòmica aportada l’any passat pel consistori per a aquesta iniciativa, que passa de 3.000 a 6.000 €.
Així, en aquesta II edició, l’Ajuntament de Beniarjó llançarà un total de 600 bons de comerç de 20 €, en fraccions de 5 €. Això permet posar en circulació 12.000 € entre els comerços i serveis locals en tan sols 12 dies, donat que els bons podran adquirir-se a partir de hui, 19 d’octubre i es podran gastar fins al 31 d’octubre de 2023. L’aportació de la persona que consumisca un servei o un producte als comerços locals serà de 10 €, mentre que el consistori aportarà els altres 10 €, el que representa un descompte per al comprador o compradora del 50% en el bo de comerç adquirit.
Qui pot adquirir el bo de comerç?
Podran beneficiar-se d’aquests bons totes les persones majors d’edat empadronades a Beniarjó. Els bons són nominatius, personals i intransferibles i estan limitats a un per persona.
On pot adquirir-se el bo de comerç?
Les persones interessades a adquirir un bo de comerç podran fer-ho a les oficines de l’Ajuntament de Beniarjó de 9 a 14 hores i a la biblioteca de 17 a 20 hores. Per a comprar el bo caldrà presentar el DNI. No es podran comprar bons per delegació d’altres persones i s’hauran de pagar mitjançant targeta bancària o en metàl·lic.
L’alcaldessa de Beniarjó, Eva Llinares, ha afirmat que “com a administració pública més propera al ciutadà, la nostra obligació és promoure totes les opcions que estiguen al nostre abast per a impulsar el comerç de proximitat i contribuir a donar vida al municipi. En aquest sentit, creguem que aquesta iniciativa dels bons de comerç és molt positiva, i tant és així que enguany hem decidit duplicar la quantitat destinada a aquesta campanya, que passa de 3.000 a 6.000 €”.
Les persones interessades a conéixer quins són els comerços i serveis de Beniarjó adherits a la campanya del bo de comerç poden consultar-ho a les xarxes socials municipals.



