• La campanya es desenvoluparà en l’àmbit local, educatiu i laboral i posarà l’accent, sobretot, en el col·lectiu LGTBI+.
• L’Ajuntament posar en marxa aquesta iniciativa a través d’una subvenció de la Diputació de València.
L’Ajuntament de Beniarjó ha posat en marxa un nou projecte destinat a donar suport a la diversitat sexual. Aquesta campanya, que compta amb una subvenció de la Diputació de València de 4.972 euros, es desplegarà en les pròximes setmanes dins del context local, educatiu i laboral del municipi.
Tal com ha assenyalat el regidor d’Igualtat i Diversitat de l’Ajuntament de Beniarjó, Óscar Barres, “amb tallers formatius i accions de sensibilització i de visibilització, volem construir una societat més inclusiva, equitativa i respectuosa amb totes les realitats”.
Una de les primeres accions que s’ha dut a terme dins d’aquesta campanya ha estat la instal·lació d’un punt informatiu al mercat ambulant per tal de realitzar un primer diagnòstic de la situació actual a Beniarjó pel que fa a la diversitat sexual. Aquest punt informatiu ha rebut la visita de nombroses persones, que van voler participar en la campanya per promoure la inclusió i el respecte cap a la diversitat sexual, amb especial èmfasi en el col·lectiu LGTBI+.
En les pròximes setmanes es duran a terme altres activitats com ara tallers de sensibilització en entorns educatius i espais comunitaris, actes públics i jornades per incrementar la visibilitat i la formació, destinada a les famílies i el professorat.
D’altra banda, des de l’Ajuntament de Beniarjó posen a disposició de la ciutadania diverses vies perquè les persones que ho consideren, facen les seues propostes, donen la seua opinió i fins i tot formulen qualsevol suggeriment, crítica o denúncia en matèria de diversitat sexual. Poden fer-ho a través del correu beniarjo@planigualdadlgtbimas.org. També per WhatsApp i Telegram al 722 35 15 28.



