Aquesta setmana s’estan instal·lant 5 noves càmeres de vigilància amb lectura de matrícules en punts estratègics del municipi. Aquest nou sistema, que estarà controlat des del retén de la Policia Local, entrarà en funcionament pròximament.
Actualment, Bellreguard ja compta amb 16 càmeres de videovigilància, tot i que cap d’elles disposa de lector de matrícules.
Les noves càmeres permeten la connexió a les bases de dades de la DGT i la col·laboració entre els diferents cossos de Policia mitjançant les alertes col·laboratives.
Amb aquesta actuació, es podrà detectar vehicles sospitosos o en cerca, millorar la resposta davant accidents i a la vegada reforçar la seguretat ciutadana.
La inversió total és 19.239 € subvencionats íntegrament per la Diputació de València a través del programa Conecta Smart City.
“La seguretat és una prioritat. Aquesta és una eina que ens permet actuar amb més eficàcia i rapidesa”, assegura l’alcaldessa Cristina Mateu. “I això és només el començament… Ja estem estudiant noves ubicacions per continuar ampliant el sistema i fer de Bellreguard un poble encara més segur per a tothom”.


