Aunhoa Martínez aconsegueix una marca mínima per al campionat d’Espanya en llançament

L’atleta Ainhoa Martinez (C.A. Avinent Manresa, esquerra de la imatge) pertanyent al grup de rendiment de l’escola del Club de Córrer el Garbí, ha aconseguit la mínima per al Campionat d’Espanya Absolut de Pista Coberta a celebrar-se en Antequera els dies 16 i 17 de febrer. Va ser dissabte passat en el Velòdrom Luis Puig de València, on es va celebrar el Campionat Provincial Absolut. 
En la mateixa prova Judit Prats (A.A. Catalunya) va aconseguir la primera posició amb un millor llançament de 13,84m. Aquestes dues atletes seguiran la seua preparació durant aquestes setmanes per a la gran cita. Aurea Blasco va llançar la bola de 4qg fins als 11.26 quedant en tercera posició.
En categoria masculina l’atleta Jaume Hernández en la prova de 800 metres va realitzar el seu millor registre de sempre 2.00:86 quedant-se molt prop d’aconseguir la mínima per al Campionat d’Espanya Juvenil.

Articles relacionats