Els atletes populars del Garbí carreguen set medalles al Cross de Barx

La carrera popular de Barx ha estat propícia per al CC El Garbí. Fins a 54 corredors i corredores del club gandià van participar dissabte en el Cross de Barx després d’un matí de carrera amb el programa Levántate Corriendo en la Platja de Gandia. La de Barx va ser una carrera per a lluir club atés que es van aconseguir fins a 7 medalles en les diferents categories. Com ja va sent habitual, van ser les dones les que van destacar amb els seus resultats, però en aquesta ocasió també va haver-hi podi masculí, el de José Castelló, qui va quedar tercer en la seua categoria. Pel que es refereix a les dones, Xelo Mas va quedar en primer lloc, Violeta Gómez en segon lloc i Natalia Campos, Aida Aparisi, Antonia Gómez i Kristen Franke van arribar en tercer lloc en les seues diferents categories.

Dilluns, alguns dels atletes populars del Garbí es van decidir per participar en la III carrera Nocturna de Sueca, i allí també hi va haver tenir protagonisme femení. En aquest cas Susana Honrubia va aconseguir un segon lloc en la seua categoria.

Kevin Fuster, el segon

L’atleta gandià del C.D. Masktri Kevin Fuster va tornar a brillar en carrera en aconseguir la 3ª posició de la prova celebrada a Barx; sent a més el segon classificat de la categoria sènior. 
A Kevin li van bastar 32 minuts i 32 segons per a rocorrer els 9270 metres que componien el recorregut d’aquesta prova. Fuster va aconseguir un ritme mitjà de 3:35 min/km, tota una gesta. 

Carlos Aparisi en la travesía
Carlos Aparisi

A més, Carlos Aparisi es tornava a calçar les sabatilles i aconseguia creuar la meta en 46:37. Cal destacar que Aparisi va realitzar una gran proesa; el mateix matí de dissabte va participar en la travessia solidària Moraira – Calp, una prova amb un recorregut de 8.137 metres nadant, que l’atleta gandià va completar en 2h 34min i 18”, una cosa increïble en tractar-se de mar obert. 
Amb açò, els atletes del C.D. Masktri tancaven el cap de setmana i posaven la mira en el següent.

Articles relacionats