Al cross escolar de Gandia van participar més de 400 escolars

· Més de 400 escolars, entre xiquets i xiquetes, van participar a Gandia en la prova escolar de camp a través organitzada pel CA Safor Teika
• L’esdeveniment es va celebrar dissabte passat en un circuit habilitat a la pista d’atletisme.

Més de 400 xiquets van participar dissabte passat en una prova de camp a través dins dels Jocs Escolars Municipals de Gandia, organitzada pel Club d’Atletisme Safor Teika. El cross escolar va tindre lloc en un circuit habilitat a la pista d’atletisme. Els participants van competir en funció de si pertanyien a col·legis o clubs esportius, a més de les seues categories, del prebenjamí (Sub8) al cadet (Sub16).

En la modalitat de clubs esportius, els guanyadors van ser en prebenjamí Daniel García (CA Safor Teika) i Iratxe García (CE Corriol); en benjamí Quim Alborch (CA Safor Teika) i Érika Llorca (CC El Garbí); en aleví Jordi White (CE Corriol) i Àngels Ferrando (CA La Valldigna); en infantil Xavi Cabanilles (CA Safor Teika) i Julia Estruch (CA Safor); i en cadet Xavi Martínez (CA Safor Teika) i Lucía Lorente, del CE Corriol.

En la modalitat d’escoles, van guanyar en prebenjamí Adrián Tomás (Abat Solà) i Blanca Molina (Esclaves); en benjamí Hugo Giménez (Abat Solà) i Olivia Mei (Abecé); en aleví Pablo Ferrer (Esclaves) i Irene Barber (Escola Pia); en infantil Ghouch Wassim (Mondúver) i Paula Esteban (Esclaves) i en cadet Ignacio Roselló (Carmelites) i Águeda Bosch, d’Esclaves.

Articles relacionats