23.9 C
Gandia
Diumenge, 4 juny, 2023

Acte protocol·lari de possessió de Carlos Holgado com a comissari de la Policia Nacional a Gandia

– El nou comissari de la Policia Nacional de Gandia, Carlos Holgado, ha pres possessió del seu càrrec hui a la Comissaria de Gandia

Comissari Policia Nacional Gndia 1

L´acte ha comptat amb la presència de l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto; el regidor delegat de Seguretat, Nacho Arnau; Gloria Calero, delegada del Govern a la Comunitat Valenciana; el subdelegat del Govern a València, Luis Felipe Martínez; el Comissari Principal Cap de la Policia Local de Gandia, José Martínez Espasa; Juan Antonio Navarro, jutge degà de Gandia; a més d’altres membres dels cossos i les forces de seguretat de l’Estat.

Durant el seu discurs, Holgado ha recordat que fa 28 anys que exerceix la seua professió i ha destacat que “poder servir en una ciutat com Gandia és un honor”. Holgado també ha agraït al seu antecessor la bona feina desenvolupada durant la seua estada a la nostra ciutat.

El nou comissari s’ha referit a Gandia com una ciutat segura i ha destacat que un dels seus reptes serà incrementar la presència de dones a la plantilla del cos de la Policia Nacional de Gandia, que actualment compta amb un 19% d’agents femenines.

Articles relacionats