Aquest matí la Conselleria de Sanitat Pública ha informat de la incidència de coronavirus a la Comunitat Valenciana, el més destacable per a la Comarca de la Safor ha sigut la detecció de dos nous brots de coronavirus.
Les poblacions afectades són la de Daimús amb un brot de 4 contagis d’origen social i un altre a Oliva de 3 contagis també d’origen social.
Pel que respecta als contagis detectats a l’Àrea de Salut de Gandia en la jornada d’ahir han sigut 32, i a l’Hospital de Gandia es troben 14 ingressats positius de covid19, dos ells en l’UCI.
Incidència a la Comunitat Valenciana
– Sanitat registra 582 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha registrat des de l’última actualització 582 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR, que situen la xifra total de positius en 34.995 persones.
Nous brots:
· Almussafes. 16 casos. Origen social
· Catral. 3 casos. Origen social
· Benejússer. 4 casos. Origen social
· Moixent. 7 casos. Origen laboral
· Onil. 3 casos. Origen social
· Castelló de la Plana. 3 casos. Origen laboral
· Castelló de la Plana. 3 casos. Origen social
· Castelló de la Plana. 7 casos. Origen laboral
· Daimús. 4 casos. Origen social
· València. 3 casos. Origen social
· València. 5 casos. Origen social
· València. 3 casos. Origen social
· Oliva. 3 casos. Origen laboral
· Cullera. 5 casos. Origen social
· Benidorm. 4 casos. Origen laboral


