Set podis van aconseguir els ciclistes del Triasport en la Fira d’Agost de Xàtiva, prova que es va disputar ahir diumenge en una jornada amb altíssimes temperatures i amb muntanya.
Alejandra Puente va ser la primera a eixir en lliça encara que en aquesta ocasió seria segona en categoria infantil mentre que els seus companys Jairo Jaén seria seté i Jordi Fournies quedaria dècim.

Carla Bañuls va guanyar novament en principiants però molt treballada mentre que Irene Flores seria segona.
Finalment en promeses de segon any Andreu Sansaloni pujaria novament al podi però en tercera posició després de remuntar de la huitena plaça en la recta final. El seu company Álex Sánchez també seria tercer però en promeses de primer any.
Quant als ciclistes del CC La Valldigna Oriol i Joana Olaso guanyarien en principiants i promeses respectivament mentre que en alevins Xavi Mestre seria cinqué i Aitor Arlandis seté.
En el lliurament de trofeus va ser presidida pel exprofessional del Orbea Salvador Sanchís.
La foto està Aitana Calabuig i en la del podi Andreu Sansaloni


