Gandia torna a ser seu d’un dels majors esdeveniments de creació de videojocs

GandiaGameJam

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València tornarà a ser una de les seus de la Global Game Jam, la marató de desenvolupament de videojocs d’àmbit mundial, que té lloc el cap de setmana del 25 al 27 de gener de 2019. Durant 48 hores, els assistents formaran equips per a crear un videojoc a contrarellotge, sobre un repte secret que es planteja cada any i que només es dóna a conéixer al principi de l’activitat; la filosofia de la Global Game Jam és la col·laboració, el foment de l’aprenentatge col·lectiu i la diversió. No són necessaris coneixements previs, només voler participar en aquest procés de creació d’un videojoc.
Per a assistir des de la seu de Gandia de la Global Game Jam, és necessari inscriure’s; el cost de la inscripció és de 10 euros. Durant la jornada, les persones participants disposaran d’espais per a descansar, menjar i begudes. La inscripció està oberta en http://gandiagamejam.webs.upv.es/
El sector del videojoc es troba en expansió i constitueix una nínxol d’oportunitats per als estudiants i titulats; d’altra banda, la Gandia Game Jam és una oportunitat única per a posar en pràctica coneixements adquirits en diversos dels Graus que imparteix la Universitat Politècnica de València; al Campus de Gandia, l’activitat està especialment dirigida a estudiants del Grau en Tecnologies Interactives; Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge; Grau en Comunicació Audiovisual i Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual.
També és d’interés per a estudiants d’Informàtica o Belles Arts de la UPV, entre altres i per a alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior relacionats, així com músics, ja que les bandes sonores dels videojocs tenen un pes important en la narrativa.
La celebració de la Gandia Game Jam és una iniciativa d’estudiants del Campus de Gandia de la UPV sorgida fa set anys i que compta amb el suport del Campus de Gandia, la Càtedra d’Innovació del Campus, el programa Generació Espontània de la UPV, Delegació d’Alumnes del Campus de Gandia; Idees UPV i l’Espai EVAM del Campus. A més de Gandia, hi haurà altres 820 seus al voltant del món.

Articles relacionats