El Miramar CF femení s’aferma al liderat endossant una golejada al segon classificat, el Benifairó, al camp del Molí. Joan Barber i Javier Olcina, entrenadors del Miramar, van apostar per la pedrera, i Andrea i Maria Castaño (infantils) i Ana Ruiz (cadet) estaven a l’alineació de l’equip titular. El Miramar va eixir decidit a defensar el liderat i augmentar la distància sobre el seu rival, i així ho va fer saber des del principi. Al minut 1 Marta obria el marcador per a alegria de les locals. No es va quedar ací la cosa i el Miramar va seguir assetjant. Castaño en el minut quatre i Anna Faus un minut després posaven el 3 a 0 en el minut 5 de partit. L’equip local era un vendaval i arribava per tot arreu a la porteria rival, en un impressionant l’inici de partit.
No semblaven tenir bastant les locals, ja que al minut 20 de partit Claudia tornava a marcar i tres minuts després Andrea i Castaño posaven el 6 a 0 en el marcador al minut 25. L’afició local disfrutava amb aquest inici de partit de les locals. A partir d’eixe moment la trobada baixà de revolucions a causa del resultat i a un xoc fortuït, que va fer que la portera visitant haguera de deixar el camp. El Benifairó va aprofitar açò per a marcar el seu gol abans del descans, i amb el 6 a 1 s’arribava al final de la primera meitat.
La segona part no va tenir molta història, va començar amb un altre gol d’Andrea per al Miramar, que va controlar en tot el moment la pilota i no va patir gens en defensa. El partit finalitzava amb el 7 a 1 en el marcador i amb el Miramar fent-se fort una setmana més a la part alta de la classificació i allunyant-se dels seus rivals més pròxims. La setmana vinent visitaran al Ciutat d’Alzira, un altre partit clau ja que serà un partit contra les terceres en la classificació.
Escola
Almussafes 0 – 4 infantil/cadet Miramar. Bon partit de la xiques, que malgrat 3 baixes molt importants van poder traure el resultat i continuar líders. Destacar el debut de Saray i Gisela, i un altre partit més en aquest equip per a López, Mar, Ainhoa i Maya, jugadores de l’equip Aleví.


