Sueca acull este dissabte 13 de març el Campionat Provincial Cadet individual on participen un total de 21 atletes del CC El Garbí, 10 en categoria femenina i 11 en categoria masculina. Les atletes seran: Marta Mataix, Alba Pellicer, Alicia Gómez, Samanta Sánchez, Lara Ferrer, Gabriela Laporta, Ana Chova, Aisha Meri, Ainhoa Canet i Edel Sabater. Pel que fa als atletes que participen són els següents: Javier Català, Arnau Català, Iker Camarena, Albert Daniel Blanch, Pau Furió, Jaume Hernández, Mohamed Hmane, Héctor Mas, Unai Requena i Eric Sebastià.
El mateix dissabte en la pista d’atletisme de la Ciutat de l’Esport de Xàtiva, els Infantils participaran en el Campionat Autonòmic Individual. Héctor Braco participarà en 80 i en 150 metres llisos, Iker Canet en 1.000 obstacles i en perxa, Alejandro Martínez en llançament de pes i martell, David Mas en 2 quilòmetres marxa, Marta Valcárcel en 150 metres, Anna Serra en 80 metres barres i en altura, Lara Porcar en perxa, Irene Escrivà en perxa, Laura Sánchis en triple salt i Mireia Escrivà en llançament de martell.
Una jornada important per als i les atletes que han treballat dur durant tota la temporada i ja van arribant a la recta final de Campionats i proves.
Aquest mateix cap de setmana, quatre dels atletes del C. C. el Garbí competiran amb companys del club Platges de Castelló en la final del Campionat per Clubs Junior que es disputa en Alcorcón. Els atletes que viatjaren a Madrid seran Luis Salort que participarà als 110 metres tanques i el relleu de 4×100, Víctor Faus que farà el llançament de pes, Gema Martí en llançament de martell i Aurea Blasco en llançament de pes.

Dotze medalles al provincial
Àmplia col·lecció de medalles per als atletes del C. C. el Garbí que van participar dissabte en el Campionat Provincial Individual Infantil celebrat a València, en l’Estadi del Túria. Tres medalles d’or, tres de plata i dos bronzes per als infantils morats. Marta Valcárcel es va imposar en 150 metres amb una medalla d’or per al seu temps de 21,66. Iker Canet en 1.000 obstacles amb un temps de 3.48.48 va aconseguir també l’or, i Alejandro Martínez que va fer podi amb un or en llançament de martell amb 27.64 metres i bronze en pes amb 8.63 metres.
Les medalles de plata van ser para Anna Serra en altura amb un salt d’1.36, Marta Femenía en longitud amb un salt de 4.30 i David Mes en 2.000 marxa amb un temps de 14.07. El segon bronze va ser para Laura Sanchis en triple salt amb una marca de 9.65. A més, van participar Lara Porcar, Laura Piera, Paulina Marrahí, Mireia i Irene Escrivà, Luca Payà, Héctor Braco, Ismael Sánchez, Mireia Ortega, Eduardo García i Laura Fernández.
En el Control Provincial Absolut, destacar que es van aconseguir tres mínimes: la de Javier Català en 300 metres amb un temps de 38.19 per al Campionat d’Espanya Cadet que se celebrarà a principis de juliol a Múrcia; la de Quique Llopis i la d’Adrián Muñinos en 110 tanques amb un temps de 14.18 i 15.21 respectivament que els permeten competir en el Campionat d’Espanya Juvenil a la fi de juny a Getafe.
Aquest cap de setmana es va disputar també el Campionat d’Espanya Universitari a Múrcia on estaven presents diversos atletes del Club de Córrer el Garbí. És el cas d’Héctor Cabrera que va competir en javelina i disc amb marques de 51.65 i 38.74 respectivament. I les atletes Ainhoa Martínez, Marina Conesa i Mari Gregori, alumnes de l’escola d’iniciació al rendiment del Garbí, que van participar en pes i disc, destacant el segon posat d’Ainhoa en pes amb un llançament de 13.53 metres.


