5 detencions en menys de 48 hores a Tavernes de la Valldigna

 

 

Durant la setmana passada, la Policia Local de Tavernes de la Valldigna, conjuntament amb la Guàrdia Civil, va dur a terme diverses actuacions destacades que es van saldar amb cinc detencions.

El dimecres 2 d’abril, al matí, es va rebre un avís perquè hi havia una persona alterada dins de l’Ajuntament, que cridava i amenaçava treballadors i usuaris. Quan els agents van intentar tranquil·litzar-lo, va traure unes tisores de la butxaca.

Després de ser desarmat, va fugir al seu domicili i va traure dos ganivets, proferint greus amenaces. Finalment, va ser reduït i detingut.

La matinada de divendres 4 d’abril, un veí alertava de moviments sospitosos en una vivenda. En arribar al lloc, la Policia Local de Tavernes de la Valldigna i la Guàrdia Civil van sorprendre tres joves eixint de l’immoble. Tres van poder fugir i un va ser detingut després d’intentar agredir els agents. Hores després, cap a les 5 de la matinada, es localitzava i detenia un segon implicat.

A estes tres detencions, cal afegir les dos de passat dimecres per una agressió amb arma blanca per part de dos individus després d’una baralla a un establiment.

Des de la Policia Local han assenyalat que “volem agrair la col·laboració ciutadana, clau per a garantir la seguretat pública a la nostra ciutat. També cal destacar la total coordinació amb la Guàrdia Civil. Ambdues actuacions demostren la importància d’una resposta ràpida, professional i col·laborativa per protegir el benestar dels nostres veïns i veïnes”.

Articles relacionats