L’equip del Club de Voleibol Arenas, Decorgandia va tancar la segona part de la lliga regular infantil femenina com a campió de grup i amb un inmaculat balanç de 14 victòries sobre els 14 partits jugat, després d’emportar-se el derbi contra el Real de Gandia per un clar 0-3, divendres passat 31 de març.
Amb aquest magnífic resultat les jugadores del Grau aconsegueixen ser el millor primer equip dels dos grups de ascens i es classifica
per als quarts de final de la Final Autonòmica infantil 22/23.
Aquest quart de final els enfrontarà al quart classificat del grup dels huit millors de la comunitat valenciana que serà l’Elx. L’equip
que guanye aquest partit entrarà en les semifinals de la vesprada del dissabte 22 abril i s’enfrontarà al poderosos Benidorm (únic equip
invicte de la comunitat valenciana).
Per a preparar aquest històric esdeveniment, les jugadores del Grau han preparat un pla intensiu d’entrenaments durant les vacances de Setmana Santa i participaran en el torneig “Volabola” que se celebrarà a Finestrat els dies 7 i 8 Abril, on hi han equips capdavanters de tota Espanya.
Paral·lelament, les jugadores del Decorgandia també van disputar el partit cadet, on també van véncer les jugadores del Grau per 0-3 i en el matí del dissabte es va jugar el partit cadet entre l’Arenas i el CV Torrent que es va emportar el visitant per 1-3. Així l’Arenas aconsegueix un gran quart lloc, salvant la categoria amb 22 punts i quedant per damunt d’equips de gran nivell malgrat competir gran part d’aquesta segona volta amb un grup de jugadores íntegrament de categoria infantil.
La directiva del Club Voleibol Arenas ha anunciat que hi haurà un autobús per al desplaçament a la final autonòmica del 22/ 23 d’Abril que està encara pendent de seu.
Jugadores de l’Arenas en el pavelló del Real amb la samarreta commemorativa de la classificació per a la final autonòmica obsequi de
Decorgandia 20 Aniversari