Gandia ha représ la seua comercialització turística com a destinació en l’àmbit internacional amb l’assistència a diferents fires com Utrecht del 19 al 23 de setembre setmana; París, a final de setembre; i Londres, al novembre.
El departament de Turisme de Gandia ha acudit a Plus 50 Beurs a Utrecht, una fira que ha clausurat este diumenge 23 la seua XXV edició. É la més important del turisme sènior als Països Baixos. L’edició de 2016 de 50 Plus Beurs va atraure prop de 97.000 visitants i va comptar amb 565 expositors nacionals i internacionals. La mitjana d’edat d’aquests visitants va ser de 61 anys i la major afluència va ser d’origen neerlandés.
El turisme sènior és fonamental, ja que contribuïx a mantenir l’activitat turística durant tot l’any a causa que viatgen sobretot en temporada mitjana i baixa, sent les estades i despesa superiors a la mitjana.
Gandia presentarà la seua oferta turística adaptada al turista sènior holandés sent els seus principals motivacions el turisme cultural, el de natura, la gastronomia i el clima a més del sol i platja.
El mercat holandés és un dels primordials per a Gandia, gràcies a l’obertura de línies aèries des de l’aeroport de València cap a diferents aeroports holandesos (Amsterdam i Eindhoven) fent de Gandia una destinació més proper i atractiu.


