David Bisbal serà el cap de cartell dels concerts de la Fira de Gandia

David Bisbal serà el cap de cartell dels concerts del programa de festes Fira i Festes de Gandia, segons ha donat a conèixer este divendres el regidor de Cultura, Joan Muñoz. L’artista actuarà el pròxim 1 d’octubre en l’IES María Enríquez de Gandia a les 22:00h.
David Bisbal és un dels artistes espanyols de major èxit internacional, i ve a Gandia per a presentar en directe el seu nou àlbum, Hijos del Mar, després d’oferir més de 100 dates per tot el món amb el seu anterior gira.
Aquesta gira sorprèn a tots amb un directe i una producció única. A més no només es descobriran les noves cançons del seu últim disc, sinó que també es podrà gaudir dels seus grans èxits amb l’energia que caracteritza a David.
L’entrades eixiran a la venda primerament en pre-venda en www.davidbisbal.com el 31 d’agost a les 12:00h i durant únicament 24 hores.
A partir de l’1 de setembre les entrades anticipades estaran disponibles online en www.entradasatualcance.com i www.movingtickets.com i també en punts de venda físics a Gandia: Casa de la Marquesa i Ràdio Gandia.

Articles relacionats