Picornell apunta directament a Víctor Soler: “Cobra més que el president de la Generalitat i sols serveix per a bloquejar Gandia”

. 

– El regidor socialista censura que el portaveu del PP qüestiona els recursos de comunicació municipals mentre oculta un cost de 110.000 euros per a les arques públiques i el mig milió que costa el seu grup municipal.

Gandia, redacció, 15 d’octubre de 2026 – 13:45 h

El regidor socialista a l’Ajuntament de Gandia, Miguel Ángel Picornell, ha eixit al pas de les crítiques del Partit Popular relatiu als recursos de comunicació del govern municipal. Picornell ha titllat de “significatiu” que la posició dels populars es produïsca el mateix dia que es fa públic que el seu portaveu, Víctor Soler, costa a tots els valencians més de 110.000 euros anuals.

“Soler està tapant les seues vergonyes, les vergonyes de la seua incompetència. Cobra més que el president de la Generalitat i l’única cosa que fa pels seus veïns és bloquejar els projectes que milloren Gandia”, ha asseverat contundentment el regidor socialista.

Picornell ha recordat que l’ús de personal de suport i mitjans de comunicació forma part de la dinàmica institucional democràtica, i ha remarcat la “contradicció” del PP, una formació que disposa de tres assessors remunerats amb uns 44.000 euros bruts anuals cadascun —incloent-hi el personal encarregat de les seues pròpies fotografies— i el grup municipal de la qual suposa un cost d’aproximadament mig milió d’euros anuals entre dedicacions i assistències a comissions.

Assignatures pendents de la Generalitat i la Diputació amb la ciutat

D’altra banda, el portaveu socialista ha lamentat que les comparacions públiques del PP no s’utilitzen per a aclarir els deutes i compromisos pendents de les administracions governades pels populars amb la ciutat de Gandia.

Entre estos temes clau, Picornell ha assenyalat la paràlisi en la construcció d’habitatge públic als solars de Santa Anna, la situació del centre de Formació Professional, la necessitat d’un nou col·legi, la retallada del 25 % en les ajudes turístiques per part de la Generalitat Valenciana, la manca d’inversió en turisme des de la Diputació de València i les discriminacions tarifàries en el transport ferroviari que pateix la joventut gandiana respecte a municipis veïns com Xeraco.

“Hauria sigut més útil que explicaren estes qüestions i la situació dels compromisos pendents amb Gandia, en lloc de centrar les seues declaracions a criticar uns recursos dels quals el mateix Partit Popular també disposa”, ha conclòs Picornell.

Articles relacionats