L’art es posa ‘eco’! Aterra l’11é RRRR! Festival al Teatre del Raval

.

– El Teatre del Raval de Gandia acull l’11a edició del RRRR! Festival d’Art i Reciclatge per a remoure consciències a través de la creativitat

– Del 15 al 27 d’octubre, l’emblemàtic espai ecorehabilitat oferirà espectacles, tallers, música i exposicions per a reflexionar sobre l’emergència climàtica i la gestió de residus.

Gandia, Redacció, 12 d’octubre de 2026 – 12:40 h

El Teatre del Raval de Gandia es prepara per a convertir-se, un any més, en el punt de trobada entre la creació artística i la consciència mediambiental. Del 15 al 27 d’octubre, l’espai ecorehabilitat acollirà l’11a edició del RRRR! Festival d’Art i Reciclatge, una cita ja consolidada que utilitza l’art i la creativitat com a eines fonamentals per a visibilitzar l’emergència climàtica i l’impacte dels residus que generem en el nostre dia a dia.

La programació d’aquesta nova edició està dissenyada per a integrar públics de totes les edats, fent un èmfasi especial en les famílies, la comunitat escolar i els professionals de l’educació. Durant quasi dos setmanes, els assistents podran gaudir d’una variada oferta que inclou propostes escèniques, actuacions musicals, tallers pràctics, exposicions i visites guiades per les diferents instal·lacions del mateix teatre.

Fidel als seus orígens, el festival manté la seua aposta per una cultura crítica, participativa i lúdica fonamentada en els quatre pilars de la sostenibilitat que li donen nom: Reduir, Reutilitzar, Recuperar i Reciclar. Una oportunitat única per a gaudir de la cultura des d’un punt de vista compromés amb el futur del planeta.

Articles relacionats