Potries activa la segona edició del Bo Comerç per a dinamitzar el teixit econòmic local

. 

– La campanya augmenta el finançament públic al 75% i preveu un retorn econòmic de 10.000 euros per als establiments del municipi.

Potries, Redacció, 8 de setembre de 2026, 15:40 h

L’Ajuntament de Potries ha posat en marxa la segona edició de la campanya del Bo Comerç, una iniciativa dissenyada per a incentivar les compres als comerços de proximitat i donar suport al teixit econòmic local. El començament de la proposta ha tingut un gran acolliment, registrant més de 100 bons repartits durant la seua primera jornada d’implantació.

L’alcalde de Potries, Sergi Vidal, ha explicat que la fi principal d’aquesta mesura és “seguir dinamitzant el teixit econòmic i comercial de Potries i incentivar que el veïnat compre més en els comerços locals i no tant en grans superfícies”. Vidal ha emfasitzat la importància del comerç de barri per al municipi: “La identitat d’un poble també la construïxen els seus comerços. El nostre objectiu és cuidar-los i facilitar que òbriguen nous“.

Novetats i millora de les condicions per al veïnat

La principal novetat d’aquesta segona edició recau en l’augment del mecenatge municipal. Enguany, el finançament públic arriba al 75%, de manera que els veïns i veïnes només han d’aportar el 25% del valor del bo, reduint a la meitat el cost que van assumir en la campanya anterior.

En total, el consistori posa a disposició 1.000 bons, la qual cosa suposa duplicar la capacitat de la primera edició de 2025 (on es van repartir 522 bons entre més de 250 beneficiaris) i permetrà generar un impacte i retorn econòmic directe de 10.000 euros en els establiments adherits a la població.

Articles relacionats