L’AC Gandia d’Halterofília brilla amb dos mínimes europees i un subcampionat d’Espanya Universitari

.

– Laura Cháfer i Michael Otero aconsegueixen el bitllet per a l’Europeu Absolut, mentre que Carmen Gallardo es penja la plata en la cita universitària.

GANDIA, 11 de març de 2026

L’AC Gandia d’Halterofília ha viscut un cap de setmana històric amb una participació excel·lent en dues de les cites més rellevants del calendari estatal: la Copa d’Espanya Iberdrola a Sevilla i el Campionat d’Espanya Universitari.

Rumb al Campionat d’Europa

La fita més destacada s’ha produït a la Copa d’Espanya, on dos dels alçadors del club han certificat el seu gran estat de forma en obtindre les marques mínimes per al pròxim Campionat d’Europa Absolut.

Laura Cháfer va signar una actuació magistral en categoria absoluta, finalitzant en quarta posició i sumant un total olímpic de 215 kg que li dona el passaport europeu. Per la seua banda, Michael Otero també va complir amb els objectius en la presa de marques oficial per a l’Europeu, obtenint un total olímpic de 251 kg.

En la mateixa competició sevillana, Carmen Gallardo va ocupar la huitena posició absoluta, mentre que el júnior Mario Corado va tancar el concurs en un meritori nové lloc.

Èxits en l’àmbit Universitari

D’altra banda, la representació gandienca en el Campionat d’Espanya Universitari també va portar medalles a la ciutat. Carmen Gallardo es va proclamar subcampiona d’Espanya en la categoria de 53 kg, arredonint un cap de setmana de molta activitat competitiva per a ella.

La delegació de l’AC Gandia va completar una actuació coral molt sòlida amb els següents resultats:

Sandra Muñoz: 4a classificada (77 kg).
Mario Corado: 5é classificat (88 kg).
Lucas Tristán: 5é classificat (98 kg).
Alba López: 5a classificada.

Amb estos registres, el club continua consolidant-se com un dels referents de l’halterofília nacional i internacional, fruit del treball constant dels seus esportistes i del cos tècnic liderat per l’entitat.

Articles relacionats