Alejandro Terrero, nou Director Esportiu del CV el Real de Gandia

 

– Impuls a l’estructura esportiva del CV el Real de Gandia

El Club de Voleibol el Real de Gandia ha anunciat el fitxatge d’Alejandro Terrero com a nou Director Esportiu de l’entitat, un moviment que reforça la seua estructura tècnica de cara a la temporada 2025-2026.

Terrero, natural de Sevilla, compta amb un ampli currículum internacional com a entrenador i director esportiu. És Entrenador Nacional Nivell III, entrenador FIVB 1 i expert en estadística aplicada al voleibol (Data Volley).

Ha format part de clubs com Ushuaïa Eivissa Vóley,  Rote Raben Vilsbiburg (Alemanya), Elit Vóley o Mairena Vóley, a més d’exercir recentment com a assistent tècnic en la Selecció Espanyola Sub-16.

El nou responsable esportiu assumirà també la direcció de dos dels equips de competició del club: 1a Sènior Femení i 2a Juvenil Femení.

La seua arribada suposa un impuls clau per al desenrotllament esportiu del club, aplicant estructures de treball d’alt nivell, planificació tècnica, seguiment del talent i suport al cos tècnic.

Des del CV el Real de Gandia han assenyalat que “celebrem la seua incorporació amb gran il·lusió, convençuts que el seu lideratge marcarà un important salt de qualitat en el nostre projecte esportiu”.

Articles relacionats