Bona collita de resultats de l’Armada Ciclista de la Safor en la II edició del ciclocròs de Tous, antepenúltima prova del challenge autonòmica, que s’ha disputat este passat diumenge sobre un terreny molt escarpat que ha provocat algunes punxades.
Jordi Fournies, una punxada li ha privat de la victòria quan anava primer en categoria absoluta, finalment ha pogut ser segon i primer sub 23, mentres que Lidia Llacer Fraile ha acabat com a tercera més ben absoluta.
En juvenils, Paula Esteban ha finalitzat tercera mentres que en xics Jorge Flores va ser sisé. En la categoria cadet, gran actuació en la categoria cadet amb una nova victòria de Carla Bañuls, mentres que Irene Flores ha acabat segona. En xics, Sergi Margarit ha pogut ser quart.
Escoles de Ciclisme
Alejandro Seguí ha sigut el millor saforenc després d’obtindre el quart lloc seguit d’Andreu Sansaloni en el lloc 21 després de patir una punxada igual que Iker Arlandis.
Leo Ruiz ha sigut el millor aleví amb una nova victòria amb Alex Moreno pujant també al podi en la tercera posició mentres que Cristian Vercher ha sigut nové i Gerard Pastor 23.
En la categoria de principiants, Sergi Esteban ha tornat al “top ten” de carrera després d’aconseguir la novena plaça.
Este pròxim cap de setmana es tanca definitivament el challenge autonòmic a la província de Castelló amb la disputa de les proves de Cervera del Mestre i Borriana.


