El ciclista de Beniarjó Xavi Mestre està demostrant en el prestigiós Trofeu Víctor Cabedo a la província de Castelló per a juvenils que és un dels corredors més en forma de la Comunitat Valenciana.
Mestre es manté com a millor jove i primer classificat autonòmic després de les primeres dos etapes on reina el murcià Alberto Lajarin. En la primera carrera el de Beniarjó acabe tercer i a punt va estar d’aconseguir la victòria mentre que en la segona etapa aconseguisc finalitzar nové.
Estos resultats li situen en el tercer esglaó de la classificació general per davant de ciclistes de gran nivell nacional i més quan és el seu primer any en la categoria del jove de l’Ayuso UAE Team. Quant al seu company Aitor Arlandis, de Tavernes, es va enfundar el jersei de líder dels esprints especials durant la primera jornada mentre que el segon dia va patir una caiguda i va haver d’abandonar.
A més d’estos dos corredors es troba el també valler, Vicent Grau, de l’equip Lucta que finalitza, el primer dia, entre els 15 primers va haver de cedir terreny en la segona jornada perdent bastant temps fins a arribar en el lloc 36. El pròxim cap de setmana es disputaran les dos últimes jornades a Sogorb i Onda.
Copa d’Espanya celebrada a Fortuna (Murcia)
El jove ciclista oliver de l’equip Retirem Amiant, Javier Sánchez, va aconseguir l’onzé lloc de la segona prova de la Copa d’Espanya de categoria cadet celebrada en la localitat murciana de Fortuna.
Sánchez que pràctica el ciclisme des d’infantils de segon any, s’ha convertit en un corredor a tindre molt en compte després dels últims resultats.
Un altre corredor d’Oliva que també ha estat a bona altura a Fortuna va ser Jordi White que va finalitzar en el lloc 20 mentre que el fonter Fernando Andrés acabe en el lloc 40.
En la jornada del diumenge es va disputar una nova carrera de categoria cadet a Almoradí (Alacant) on Jordi White acabe sorprenentment quart sent el primer ciclista de la Comunitat Valenciana.



