Intens cap de setmana de competició del CV Arenas de Gandia

– Intens i carregat de partits el cap de setmana disputat per les ja més de 65 esportistes del CV Arenas de Gandias este cap de setmana amb la guinda del partit de grup autonòmic infantil femení del diumenge.

Per orde d’importància, l’infantil femení rebia al CV Fabraquer en un duel directe per la quarta plaça del grup autonòmic. El partit va vindre marcat per les condicions climatològiques prèvies al mateix que van posar en perill la celebració
d’este. En l’estrictament esportiu el xoc va ser digne del màxim nivell de la categoria i va acabar caient del costat visitant que va mostrar més seguretat en la faceta del servici. Destacar el gran ambient existent novament al pati del CEIP Joan XXIII del Grau de Gandia.

El dissabte les cadets van disputar dos partits com a visitants. El primer va ser contra el líder del grup, el CV Quart, on es va veure un disputadíssim partit que es va decantar en el quart set per 30-28 per a les locals (3-1). Destacar la volta de Joaquín Borrás a Quart de Poblet i al club que va fundar ja fa més de 40 anys i on sempre és rebut amb gran admiració.

A la vesprada les cadets del DC. Hotels, van sumar un punt en un partit on el cansament va passar factura en els moments claus.

Respecte als escolars; es van disputar quatre partits, durant un ventós matí, de voleibol en el CEIP Joan XXIII. Els benjamins xics i xiques van guanyar els seus partits igual que els alevins, mentre que en l’infantil escolar es va sumar una derrota.

La setmana pròxima les cadets visiten Altamira el dissabte i les infantils reben al CV Xàtiva, el diumenge a les 11.00 hores.

Articles relacionats