23.2 C
Gandia
Dijous, 30 novembre, 2023

Detenen a un delinqüent identificat per les càmeres de seguretat instal·lades en el cementeri de Xeraco

La Policia Local de Xeraco ha detingut una persona que va ser sorpresa durant un acte vandàlic al cementeri gràcies al nou sistema de càmeres de seguretat instal·lat i a la investigació duta a terme pels nostres agents.

Aquest va ser l’objectiu que va impulsar al consistori a instal·lar aquestes càmeres de seguretat al cementeri per combatre els robatoris i actes vandàlics que s’han registrat en el cementeri.

Les càmeres s’han col·locat en diferents punts del cementeri per frenar diversos vàndals que han accedit al recinte i han llevat flors i causant desperfectes a les instal·lacions. Davant d’aquesta situació, i a petició dels veïns i veïnes, l’Ajuntament va instal·lar les càmeres que permeten vigilar el recinte les 24 hores del dia.

Des de l’Ajuntament fem una crida a la ciutadania afectada per aquests actes vandàlics a presentar denúncia.

Articles relacionats